miercuri, 6 august 2014

Paste colorate: reteta

     Astazi am colorat paste pe care le voi folosi la mai multe activitati de motricitate fina sau senzoriale.

     Metoda este una foarte simpla si la indemana oricui. Internetul este plin de astfel de retete pentru colorat orez, paste, spaghete etc. pentru a fi folosite la diferite activitati.

     Majoritatea retetelor pe care le-am gasit aveau ca si ingredient principal OTETUL.

     Pentru colorarea pastelor am avut nevoie de:
      - otet
      - colorant alimentar (de preferat de la Wilton, ies culorile mai vii. Eu nu am avut si am folosit coloranti obisnuiti din comert si am fost destul de multumita de rezultat)
      - paste
      - o cutie cu capac sau o punga cu fermoar
      - o ceasca in care se amesteca colorantul alimentar cu otetul

     Pasii sunt urmatorii:

     1. Se pun pastele in castron sau in punga
     2. Se amesteca otetul si colorantul alimentar si se toarna peste paste.
     3. Se pune capacul/se inchide punga si se amesteca pana cand pastele sunt colorate.
     4. Se pun la uscat intr-o tava pe hartie de copt.

     GATA PASTELE COLORATE!!!




   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...