vineri, 25 martie 2016

Pictam lalele cu furculita

   

     Am vazut in mai multe articole pe net activitatea de pictat lalele cu furculita si mi-am amintit ca am si eu doua furculite care se potrivesc la fix. Asa ca, intr-o duminica linistita si nu prea calduroasa de primavara mi-am lasat copiii sa picteze lalele. Cum au vrut ei, ce culori au vrut ei. Eu le-am pregatit la inceput materialele, dar pe masura ce activitatea era in toi am adaugat noi culori, s-au amestecat.

     Activitatea este potrivita si pentru copii mai mari, dar si pentru cei mici (Ana are 2 ani si 8 luni). S-a descurcat si ea cum a putut, i-a placut foarte mult sa faca lalele, chiar daca nu a interesat-o sa faca "o gradina de lalele" ca fratele ei, dar nu a fost important rezultatul, cat manuirea furculitei pe foaie si capacitatea de mentinere a atentiei un timp cat mai indelungat. Oricum ea este foarte incantata de activitatile care impun pensule, acuarele sau lipici.

     Materialele necesare sunt foarte putine si anume:
 - coli
 - tempera de diferite culori
 - o farfurie de plastic pe care sa se puna tempera
 - furculiat cu 3 zimti
 - pensula



     Am pus tempera pe farfurie, le-am dat furculitele si am incercat impreuna prima lalea. Apoi m-am asezat sa pictez si eu cu ei si i-am mai pozat din cand in cand. Este distractiv cand facem impreuna astfel de activitati si mai usor pentru ei pentru ca ma pot urmari si face la fel ca mine.






     Cand au terminat am atarnat lucrarile la uscat.



 
      Spor la pictat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...