sâmbătă, 26 aprilie 2014

Treasure basket: lemn


      I-am incropit bebitei inca un cos senzorial tematic: toate obiectele sunt din lemn. Am pus in el ce mi-a venit la indemana respectand conditia sa fie din lemn. Am avut grija sa fie diverse marimi, forme, texturi si culori.
      Mai exact, cosul nostru a continut:
 - o spatula pentru miere
 - 2-3 cuburi de lemn
 - un colier din lemn
 - piese de la un joc Tangram
 - lingura de lemn
 - spatula de lemn
 - 2-3 piese de sah din lemn
 - niste forme din lemn colorate pe un snur
 - o cutie de la un joc Domino
 - 2-3 litere din lemn
 - un fluier din lemn
 - un mojar pentru usturoi


       Despre toate beneficiile acestor cosuri am scris aici.
      Nu toti copiii sunt atrasi de astfel de activitati, dar Anamariei ii plac mult. Am avut si noi o perioada de pauza pentru ca eram la etapa de aruncat: tot ce prindea arunca, nu statea sa le studieze si se amuza foarte tare cand i le dadeam inapoi, bineinteles, pentru a le arunca din nou. Asa ca am lasat-o sa se joace cu jucarii "de aruncat", iar acum am revenit la cosurile noastre :)).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...