vineri, 30 mai 2014

Sortarea monedelor - activitate de motricitate fina

      Cred ca toata lumea are monede prin casa. Noi avem chiar si de un ban pe care le-am primit rest si le-am pastrat in pusculita. Sunt foarte bune pentru exersarea motricitatii fine, dar si pentru numarare, comparare si invatarea valorii banilor.
      L-am pus pe Radu sa scoata toate monedele din pusculita (si asta o activitate foarte buna pentru indemanare, rabdare si motricitate) apoi sa le aranjeze pe coloane dupa marime. Am vazut care monede sunt mai multe, am incercat chiar sa numaram banii ca sa vedem daca ne ajung pentru o jucarie :)).




      A retinut ca daca are 2 monede de 50 de bani sau 10 monede de 10 bani ii ajung de o punga de Kubeti. Daca pana acum nu le baga in seama, acum nu-i mai scapa niciuna. Cum strange 1 leu ma bate la cap sa mergem la magazin :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...