marți, 31 decembrie 2013

Povestiri de Craciun

Buna ziua
Tot cautand una, alta pe net am dat de o postare mai veche care contine o provocare. Sa le citim copiilor 1000 de carti intr-un an. Adresa articolului este aici: http://crestem-impreuna.blogspot.ro/2012/12/bloggeri-romani-iata-o-provocare-cititi.html
Astfel, mi-am propus ca in anul 2014 sa le citesc 1000 de carti copiilor mei. Le voi citi la amandoi, chiar daca bebitza este foarte mica si nu stiu cat intelege ea (sau poate ma insel :)) ). Sper sa reusesc, sa am timp, iar copiii sa fie dispusi sa ma asculte. Vom vedea.
Cartile vor fi de toate tipurile ca si format (digitale, imprimate, online, audio), voi citi si carticele in limba engleza si bineinteles, vor fi numai carti pentru copii.
Eu sper sa fac si o scurta prezentare a fiecarei carti pe care o citesc, sa atasez poze, etc.
Baietelul meu are anumite dificultati in a exprima prin cuvinte tot ceea ce stie, ce gandeste, ce doreste si as vrea sa cred ca cititul ii va dezvolta aceasta latura.
Da fiind faptul ca suntem in luna decembrie am inceput sa citim carti de sezon. In acest sens am achizitionat cateva carticele.

Prima carte pe care o indragim tare se numeste Povestiri de Craciun,de Tony Wolf. Am vazut-o la o prietena si am comandat-o si eu. Este minunata. Am profitat de faptul ca editura Crisan are o sectiune pentru carti uzate de unde puteti achizitiona carti la jumatate de pret, iar uzura este practic nedetectabila http://www.shopandfun.ro/products/Povestiri-de-Cr%C4%83ciun-%28uzat%C4%83%29.html
Eu am cumparat mai multe carti pe care le voi prezenta in alte postari ulterioare si am si un wishlist impresionant :)).
Cartea este cartonata, in format mare (34x36 cm) si foarte colorata.


Contine 24 de carticele minunat ilustrate, pentru fiecare zi pana la Craciun. Au si cate o agatatoare pentru a fi atarnate in pomul de iarna. Am in plan pentru Craciunul anului 2015 sa-i cumpar baiatului un bradut mic pentru camera lui pentru a putea pune carticelele in el pe masura ce le citim. Sunt povestiri cu si despre vietuitoarele cele vesele, zane, vrajitori si vrajitoare, uriasi si pitici si multe alte fapturi care locuiesc in padure.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...