marți, 31 decembrie 2013

Şi am început...

Eu sunt Roxana
Am 34 de ani si doi copilasi superbi: Radu (5 ani) si Anamaria (6 luni).
Nu sunt o scriitoare din fire, dar am decis sa-mi creez un blog mai mult pentru a-mi servi drept jurnal.
In timpul liber citesc postari pe alte bloguri, in special blogurile unor mamici superbe, care fac lucruri superbe pentru si impreuna cu copiii lor. Incerc sa le urmez exemplul si sa-mi petrec cat mai mult timp cu copiii mei, ma inspir din activitatile acestor mamici, pe cat posibil. Nu sunt o persoana creativa, nu am prea multa imaginatie, dar pot "copia" :)) ideile unor mamici mai pricepute. M-am hotarat sa postez aici din activitatile noastre proprii, din cele inspirate (bineinteles cu indicarea sursei de inspiratie). De asemenea, imi propun pentru anul 2014 sa le citesc multe carti copiilor mei, foarte multe, pentru ambele varste. Probabil ca Radu se va plictisi la unele dintre ele, dar cred ca improspatarea memoriei este un lucru bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...