vineri, 3 ianuarie 2014

6. Răţuşca cea urâtă

În timp ce eu mă străduiesc să scriu câteva rânduri bebiţa este cu tatăl ei la urgenţă să-i facă prima injecţie din viaţa ei. Are roşu în gât, iar medicul de la urgenţă ne-a recomandat injecţiile ca fiind cea mai sigură metodă de tratament la această vârstă. Eu nu am avut puterea sa merg cu ei şi drept urmare m-am învârtit ce m-am învârtit prin casă şi am decis să scriu despre cartea citită aseară lui Răducu, poate reuşesc să nu mai stau aşa în stres.  A durat ceva la urgenţă pentru că i-au făcut în prealabil şi o testare pentru alergie.
Aseară Răducu s-a bucurat de minunata poveste Răţuşca cea urâtă, una din capodoperele lui Hans Christian Andersen, repovestită de Stephen Mitchell în această carte superbă: 


Această poveste clasică este transpusă în cele 46 de pagini cu ilustraţii inedite, de tip colaj. Hârtia şi materialul textil au fost ingenios îmbinate rezultând nişte ilustraţii în care personajele binecunoscute (răţuştele, pisica, găina sau lebedele) parcă prind viaţă.





Această carte atrage orice copil în lumea minunată a poveştilor.
Se poate cumpăra de aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...