luni, 2 februarie 2015

Briose cu morcovi

   

     Aveam 1 kg de morcovi prin frigider pe care trebuia sa-i atac deoarece ii cumparasem de vreo 3 zile. Idei ce sa fac cu ei nu prea aveam, asa ca m-am apucat sa-i curat si sa-i dau prin robot. Apoi mi-a venit ideea sa fac niste briose cu morcovi pentru pitici, inspirata de reteta de aici. Au iesit super mega delicioase, iar morcovul nici nu s-a simtit.

Ingrediente (pentru aprox 24 de bucati):
 - 1 cana faina
 - 300 g zahar brun (eu am folosit tos pentru ca nu am avut)
 - 180 ml ulei
 - 4 oua
 - 4 cani morcovi dati pe razatoare
 - 1 lingurita praf de copt
 - 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
 - 1 lingurita scortisoara
 - 1 lingurita ghimbir macinat
 - 1/2 lingurita cuisoare macinate
 - fulgi de ciocolata (optional)


1. Se incinge cuptorul la 180 de grade Celsius si se pregatesc tavile de briose cu hartiute sau forme de silicon.

2. Se amesteca uleiul cu zaharul intr-un bol.


3. Se adauga treptat ouale.

4. Apoi se cerne faina cu praful de copt, bicarbonatul si condimentele.


5. Se amesteca totul si se adauga morcovul ras si fulgii de ciocolata dupa care se mesteca din nou.



6. Amestecul se toarna in forme, dar nu se umplu mai mult de 3/4.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...