duminică, 20 martie 2016

Coronita de flori

     

     Am facut aceasta activitate pentru a intampina primavara cum se cuvine. Este o activitate care in cazul nostru a durat cam 2 saptamani. Dupa scoala si after-school, verificat teme acasa si alte activitati casnice e cam greu sa mai facem si alte activitati, iar daca apucam sa facem ceva nu mai apucam sa facem poze si sa mai si scriu despre ele. Incerc sa nu-l obosesc pe Radu asa ca l-am lasat sa decupeze si sa coloreze florile cand a avut mai mult timp liber si o dispozitie buna pentru astfel de activitati.

     Mai intai am printat florile de aici, Raducu ( si Ana a "colorat" cateva) le-a decupat si colorat, cate 1-2 pe zi si intr-un weekend am asamblat coronitele.

      Materialele necesare pentru aceasta coronita sunt:

      - florile printate (cam 8 pentru o coronita)
      - foarfeca
      - culori
      - o coala de carton verde
      - capsator


     Din coala de carton verde am taiat o fasie de 4 cm latime, am masurat circumferinta capului si am capsat marginile.

     Din loc in loc am lipit florile si ne-am pozat :).







         Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...