vineri, 25 martie 2016

Ploua, ploaua, ploua

 


     Zilele mohorate s-au potrivit la fix cu activitatea noastra de weekend. Nu a plouat afara, dar a plouat pe umbrelele noastre :).

     Am pregatit din timpul saptamanii un tipar de umbrela (se poate desena foarte usor, nu e neaparata nevoie de tipar) si in weekend ne-am adunat sa facem umbrele si picaturi de ploaie. 

     Materialele necesare sunt:

 - hartie colorata albastra, neagra/maro pentru maner si orice alte culori pentru umbrela
 - tipar de umbrela pe care l-am printat de aici
 - lipici
 - foarfeca
 - creion



     Cu ajutorul tiparului am desenat partile umbrelei pe hartie colorata pentru Ana, iar Radu s-a descurcat singurel. 

     Apoi am decupat si ne-am apucat de lipit umbrela pe coala albastra.







     Picaturile de ploaie au fost deliciul activitatii. Le-am dat lipiciul si le-am i-am lasat sa picure stropi pe coala. Apoi am prins umbrelele cu carlige de rufe astfel incat sa curga lipiciul si sa apara picaturile de ploaie.



     Este o activitate simpla, poate fi facuta cu copilasi de varste diferite. Cei mari se pot descurca singuri, iar cei mici, cum e in cazul nostru Ana (2 ani si 8 luni) pot lipi umbrela si pune stropii cu lipici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...