marți, 25 aprilie 2017

Acvariu cu pesti din plastilina




     Mi-am facut curat in pozele din dropbox si am gasit o activitate pe care am facut-o anul trecut cu copiii si am zis sa scriu cateva cuvinte despre ea. Este vorba de acvariul din farfurie de carton cu pesti din plastilina.

     Materialele necesare sunt:

 - farfurie de carton
 - tempera albastra
 - pensula
 - plastilina colorata
 - forma de pestisor


     Aveam pe acasa niste farfurii de carton cumparate special pentru activitati, dar care erau acoperite cu o folie de plastic si a fost necesara indeparatarea acesteia pentru a picta farfuria cu albastru.



     In timp ce farfuriile se uscau A. s-a apucat sa decupeze pestisorii cu o forma de plastic.






     Din plastilina verde a facut algele pe care le-a lipit pe farfurie alaturi de pestisorii colorati.





     O activitate simpla, frumoasa si cu multe beneficii pentru cei mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...