miercuri, 19 aprilie 2017

Copac inflorit

     



     Inainte de sarbatorile pascale am facut curatenie prin casa si am rascolit putin dulapurile. Astfel am dat de cutia cu amintiri de la nunta noastra. Am gasit mai multe flori de pus in piept care mi-au ramas atunci si mi-era mila de ele sa le arunc. Le-am lasat la indemana in caz ca-mi vine vreo idee sa le folosesc, iar copacii infloriti de afara m-au inspirat.

    Pe langa flori am mai folosit:

 - rola de carton de la prosoape de bucatarie
 - tempera maro
 - pensula
 - pistol cu silicon
 - foarfeca

     Primul pas a constat in pictarea trunchiului copacului de A. care a fost incantata ca se poate murdari "ca un artist". A pictat foarte frumos 2 role de carton si le-am lasat la uscat.




     De aici m-am ocupat eu. Am taiat rola la un capat in fasii de aprox. 1 cm pentru a obtine crengile si apoi am lipit florile cu ajutorul pistolului. 




     Am facut un copac roz simplu si inca unul cu flori alese de A. care mai erau prin cutie.


     Au iesit 2 copacei infloriti foarte frumos si am mai punctat cu aceasta ocazie o activitate de primavara.



     Daca aveti flori ramase de la nunta/martisoare si nu stiti ce sa faceti cu ele, aceasta este o idee.
     Spor la craftuit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...