duminică, 2 februarie 2014

Îngeraşi din sul de hârtie igienică

Eu păstrez sulurile de la hârtia igienică şi caut pe net idei accesibile, pentru a le transforma, cu ajutorul lui Radu, în decoraţiuni sau jucării. Nu au viaţă lungă, dar ne place să le meşterim.
Am găsit aici o super idee pentru îngeraşi din aceste suluri de hârtie igienică şi am pus-o imediat în aplicare.
Am avut nevoie de:
 - un sul de hârtie igienică
 - un sul de la prosoape de bucătărie
 - 2 coli A4
 - tempera albă
 - lipici
 - o pensulă
 - o foarfecă
 - marker negru şi roşu
 - sârmă pluşată pentru coroniţă

I-am pregătit lui Radu paleta cu tempera albă, o pensulă şi i-am dat de lucru. Nici nu mă aşteptam să le coloreze aşa frumos.



Apoi le-am făcut conturul mânuţelor lui Radu şi Anamariei (mai greu la ea :)), le-am decupat, iar după ce s-a uscat tempera le-am lipit pe post de aripioare ale îngeraşilor. Iniţial am colorat doar două suluri de hârtie igienică, dar pentru că mânuţele lui Radu sunt mai mari, îngeraşul nu era prea frumos.
Aşa că l-am pus pe Radu să mai coloreze şi un sul de la prosoape de bucătărie, din care am tăiat un sfert.
La acest sul am ataşat "mânuţele" lui Radu.




Am luat un marker negru şi am făcut ochişorii, iar cu unul roşu, nasul şi gura.
Am folosit şi nişte sârmă pluşată (de la librărie cumpărată) pe care am prins-o de spate sub formă de coroniţă,





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...