duminică, 23 februarie 2014

Sensory bags (pungi senzoriale) pentru bebeluşi

Pungile senzoriale sunt o bună modalitate pentru bebeluşi de a-şi dezvolta simţul tactil şi creativitatea şi, de asemenea, sunt foarte uşor de făcut.
Prima noastră pungă senzorială a fost cu gel şi mărgele, dar voi mai încerca pe parcurs şi alte idei.
Am avut nevoie de:
 - gel de păr (am găsit foarte ieftin la Auchan, 1.28 lei, multe culori)
 - pungă pentru congelator cu fermoar (tot de la Auchan)
 - bandă adezivă pentru o mai bună sigilare
 - foarfecă
 - opţional: glitter, mărgele

Am turnat gel în pungă (aproape toată cutia), am pus mărgelele şi nişte glitter, am amestecat. Am scos pe cât posibilul aerul din pungă şi am închis fermoarul, apoi am pus bandă adezivă pentru a fi sigură că nu vor exista scurgeri.



Pentru că Mitzi încerca să bage punga în gură am lipit-o cu bandă de măsuţă.
S-a mirat când a atins prima dată punga, era tare nelămurită, a lăsat-o jos. Apoi a prins curaj şi s-a jucat până s-a plictisit.





Sigur voi încerca şi alte pungi senzoriale folosind diferite teme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...