duminică, 13 iulie 2014

Bebe se joaca cu gheata

     Aveam in congelator o tava cu gheata colorata pusa mai demult pentru o activitate pe care am gasit-o aici.

     Pentru a reusi sa termin niste activitati cu Raducu trebuia s-o tin ocupata pe Anamaria asa ca i-am pus repede cuburile intr-o tava si am lasat-o sa se joace. Am fost prevazatoare si i-am pus si un cearceaf dedesupt pentru a absorbi inevitabilii stropi colorati.



     A fost super incantata. La inceput cand gheata era tare a putut s-o prinda in manute si s-a mozolit toata, apoi  a plimbat gheata in tava incercand sa o prinda, dar majoritatea incercarilor au esuat. Cand s-a saturat a inceput sa bata cu palmele in apa si sa stropeasca si am fost nevoita sa-i intrerup frumoasa activitate :)).





     A fost necesara baita dupa aceasta activitate, dar a meritat. 

     Este o activitate senzoriala prin care Anamaria s-a familiarizat cu notiunea de rece.

     Este nemaipomenita de facut vara in curte, dar cum noi stam la bloc am incercat-o si in casa. In afara de un cearceaf de spalat nu am intampinat alte probleme.

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...