marți, 22 iulie 2014

Motricitate fina: scobitori si cheese shaker

     Am mai facut cu Radu o activitate pentru imbunatatirea motricitatii fine folosind doar 2 materiale:

      - niste scobitori (daca copiii sunt mai mici e bine sa folosim scobitori fara varfuri ascutite)
      - un cheese shaker (l-am gasit la Billa si a costat in jur de 5-6 lei). 


     I-am pus lui Raducu pe o farfurie niste scobitori si l-am lasat sa le introduca prin gauri in pahar. 




     I-am lasat la indemana in camera lui materialele pentru aceasta activitate si l-am surprins ca le-a luat singur si a exersat. Incerca sa termine cat mai repede de introdus scobitorile :).

     Intentionez sa iau si scobitori fara varfuri ascutite si sa incerc si cu Anamaria pe la 1 an si jumatate. Cred ca va avea ceva de munca pana va reusi sa introduca scobitorile prin gauri, dar vom exersa. 
     Abia astept!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...