vineri, 5 decembrie 2014

Ghirlanda din braduti de hartie (paperplate)

   
   
     Nu era in Calendarul de Advent pe anul acesta, asa cum nu sunt multe din crafturile pe care le vom face luna aceasta, dar internetul asta e plin de idei care mai de care mai frumoase si in fiecare zi apare ceva care merita incercat.

          Aceasta ghirlanda (ideea este de aici) este facuta din braduti din farfurii de carton :), cam multe "din", dar chiar nu stiu cum s-o denumesc mai scurt si cuprinzator:))). Este o decoratiune creata special pentru concursul Cizmulita Mosului de pe blogul Clubul Magic.

     Materialele necesare sunt:
     - farfurii de carton (3 am folosit noi)
     - tempera verde
     - pensula
     - lipici
     - foarfeca
     - o ata pentru agatat bradutii/panglica
     - margele, paiete, sclipici, pom-poms, orice doriti pentru decorarea bradutilor

     Etape:
     1. Radu a pictat cele 3 farfurii cu tempera verde si au ramas sa se usuce pana a 2-a zi.



    2. Am trasat cu creionul linii diagonale pe farfurii astfel incat sa iasa 4 braduti si l-am lasat pe baiat sa decupeze.

     3. A urmat decorarea bradutilor si l-am lasat pe al meu copil sa-si dea rau liber imaginatiei. Cum a vrut el asa au iesit. Nu am comentat deloc. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am decorat si eu 2 braduti :). L-am lasat chiar sa lipeasca cu glue gun singur singurel :).





     4. Apoi au asteptat cuminti la uscat.


     5. Mami s-a ocupat cu gaurirea bradutilor folosind un perforator de birou si apoi i-am aranjat pe panglica. Am aranjat ghirlanda pe usa de la intrare (am lipit cu scai autoadeziv), cat mai sus posibil deoarece pitica deja ii dadea tarcoale :)).
 

     Rezultatul este foarte fain, mai ales ca e facut in marea majoritate de manute mici de baietel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...