duminică, 8 martie 2015

Ghirlanda cu narcise

     

     A venit primavara cel putin calendaristic daca nu si afara, iar noi incercam sa ne ocupam si de acest anotimp in care totul revine la viata. Cand e cald si soare afara parca si noi suntem mai plini de energie, mai optimisti si mai relaxati.

     Prima activitate cu care intampinam noi acest anotimp este o ghirlanda cu narcise confectionate din carton de oua (idee de aici).

     Am inceput cu o scurta prezentare a narcisei de aici:

     "Termenul de narcisa vine de la mitul frumosului tanar Narcis din mitologia greaca, care s-ar fi indragostit de chipul sau. Legenda spune ca floarea a aparut la moartea sa, chiar pe mormantul sau.

     In Romania este vestita rezervatia naturala Poiana cu narcise din localitatea Vad, judetul Brasov. Un alt loc cu narcise este Rezervatia naturala Poiana cu narcise de la Racas-Hida de langa satul Racas."

     Materialele necesare pentru aceasta activitate sunt:

 - carton de oua
 - foarfeca
 - hartie galbena si/sau alba
 - creion
 - foarfeca
 - tempera galbena si/sau portocalie
 - pensula
 - aracet/pistol de lipit
 - scotch


Pasii pe care i-am urmat sunt:

 - am desenat conturul unei narcise pe o coala galbena, apoi l-am copiat pe cealalta coala la lumina


 - Raducu le-a decupat


 - intre timp eu am taiat cartonul de oua pentru a obtine pistilul narciselor

 - le-am colorat amandoi cu tempera galbena si portocalie si le-am lasat la uscat


 - dupa ce s-au uscat am lipit cu aracet pistilul de narcisa decupata


 - pe spatele fiecarei narcise am lipit panglica cu scotch




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...