miercuri, 25 iunie 2014

Joaca cu bebelusul: punga cu lucruri

      Aveam nevoie de o activitate noua pentru pitica mea cea plictisita. Am luat o punga cu fermoar in care am pus obiecte si jucarii mici care mi-au picat in mana.
      M-am asezat cu Anamaria pe jos si i-am dat punga sa o studieze pe dinafara.
     Dupa ce a intors-o pe toate partile si incepuse sa-si piarda rabdarea ca nu le poate lua din punga am deschis punga si i-am aratat cum sa bage mana inauntru si sa scoata jucariile. La inceput a fost reticenta, parca ii era frica sa bage mana, dar am ajutat-o si a prins curaj.





      A scos toate lucrurile din punga pe rand, le-a studiat si apoi le-a aruncat.
      Am vrut sa o invat sa le punem la loc in punga, dar m-am lovit de un refuz categoric. Clar locul lor nu era acolo :)). Tot ce puneam ea scotea si arunca :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...