duminică, 21 decembrie 2014

Bradut din manutele copiilor

   
 
     Am vazut acest super bradut facut din manute pe Pinterest si Raducu s-a indragostit pe loc de el. Este un pic de lucru in sensul ca are mai multe etape, dar rezultatul merita si este foarte usor de realizat.

     Materialele necesare:


 - 5 coli colorate
 - un carton mai mare preferabil de culoare verde (noi am avut alb, ramas de la un ambalaj)
 - o coala galbena (trebuie doar putina pentru steluta din varf)
 - creion
 - foarfeca
 - tempera verde si galben
 - lipici/banda dublu adeziva
 - scotch

     Etape:

     1. Raducu a pictat cele 5 coli in culoarea verde si le-am lasat la uscat. Dupa ce s-au uscat  am dat cateva pensule cu tempera galbena pentru accente si iarasi la uscat.


     2. I-am aratat lui Radu cum se face un con. Am mai exersat si pe cartoane mai mici si astfel avem si cativa braduti de carton de decorat.


     3. Apoi trasarea manutelor copiilor pe spatele colilor pictate. Raducu si le-a trasat singur, iar eu am umplut o coala cu manutele Anamariei.



     4. A urmat decuparea manutelor. Aici l-am ajutat pe Radu si le-am decupat eu pe cele micute, iar pe cele decupate de el le-am retusat un pic :), bineinteles fara sa ma vada :). In tot acest timp pitica a desenat (mi-era si frica sa-i fac poza nu cumva sa-i distrag atentia, dar era asa de concentrata ca nici nu a sesizat).



     5. Lipirea manutelor pe conul de carton. Am folosit banda dublu adeziva pentru a fi sigura ca nu se dezlipesc. Ce exercitiu de motricitate fina pentru Radu sa dezlipeasca banda, OAU! S-a chinuit ceva, dar nu s-a lasat. L-am ajutat un pic la aranjarea manutelor pentru a fi sigura ca nu raman spatii albe (asta e, daca nu am avut carton verde si nici rabdare sa-l pictam pe cel alb).






     6. Si steaua din varf. Am avut hartie autocolanta si am lipit-o, dar se poate taia o steluta din carton galben, lipi pe o scobitoare si introduce in varful conului.

     Arata super si este o activitate complexa ce include pictat, decupat, dezlipit.

     Pentru mai multe idei de Craciun puteti accesa blogul Dulce Casa care gazduieste un link party.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...