vineri, 26 decembrie 2014

Extraordinara mea carte de activitati cu abtibilduri (ed. Girasol)

      
    
     A doua zi de Craciun. Toata lumea leneveste sau iese la cumparaturi, acum ca s-au deschis marile magazine. Asa am facut si noi. Ne-am luat printul din dotare pe care-l mai cheama si Stefan si am plecat sa cumparam cadoul pentru ziua onomastica, dar si ce ne mai trebuia pentru masa de a doua zi la care vine toata familia sa felicite baiatul.

     Stia foarte bine ce-si doreste: jocul Micul magician, neaparat bila si cupa magica. Nu l-am gasit pe acesta si alt joc nu a vrut. S-a lipit totusi de o masinuta, normal, dar, spre incantarea mea ne-a luat si la rafturile cu carti sa se uite. Ii place foarte mult sa se uite la carti, ii place sa le rasfoiasca, dar mai ales ii place sa citim si sa facem activitati din carti, iar pe mine acest lucru ma bucura foarte tare. 

     Bineinteles, mai are zile in care pur si simplu nu vrea sa citim: "mami, in seara asta pot sa dorm si fara poveste" :))). Prima data m-am speriat. Trecusera cateva zile, iar al meu copil nu ma ruga sa-i citesc. Mi-era teama sa nu-si piarda interesul pentru carti, ca nu o sa-i mai placa sa citim, dar minunea s-a intamplat. Intr-o seara cand s-a bagat la culcare m-a strigat: "Mamiii!!!! Noi nu mai vedem ce mai face Inima de Piatra?". Am sarit ca arsa, bucuroasa nevoie mare si m-am dus sa-i citesc.

     Mai are zile in care nu vrea sa citim, dar eu nu ma supar, nu-l fortez si astept sa ma roage el sa citim.

     Azi si-a ales o carte de activitati: Extraordinara mea carte de activitati cu abtibilduri, editura Girasol. Este o carte foarte potrivita pentru aceste zile in care stam mai mult in casa, in familie si in care putem face activitati impreuna cu copiii. 
     
     Carte este plina cu jocuri gen gaseste diferentele, cauta piesele lipsa printre abtibilduri si pune-le la locul lor, cursa rapitorilor, megacursa, incurcatura cu albine, labirinturi, gaseste jumatatea, numara, etc. 






  Am construit un tiranozaur, un velociraptor, o masina de formula 1 si o basculanta supradimensionata.


     Este o carte de activitati pe care o recomand. Este ideala cand vreti sa petreceti timp cu copilul si sa faceti lucruri interesante :). Raducu a rezolvat jumatate din carte in timpul cat a stat cu noi la bucatarie si faceam pregatiri. Din cand in cand, eu sau tati, il ajutam la diferitele activitati, in sensul ca ii spuneam ce are de facut sau il ajutam daca avea nevoie. 


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...