luni, 4 aprilie 2016

Oua si spuma de ras (felicitari)

     

     Anul trecut am facut felicitari de Paste intr-un mod nou pentru noi: am pictat oua de hartie cu spuma de ras si culori acrilice.

     Materiale necesare:

 - o tava
 - spuma de ras
 - culori acrilice/tempera
 - o scobitoare
 - coli de hartie
 - carton colorat
 - racleta/linie de plastic



     Modul de lucru este unul foarte simplu:

 - se intinde spuma de ras pe tava cat de cat nivelata si se pun culori din loc in loc


 - se amesteca culorile cu scobitoare pana capata un aspect marmorat


 - din colile de hartie se decupeaza oua de diferite marimi

 - se pune oul peste spuma de ras, se apasa putin si uniform, apoi se ridica brusc tinand oul din doua parti pentru a avea un model frumos


 - se lasa la uscat cateva minute, apoi se razuieste spuma de pe ou cu racleta/linia


 - spuma se ia, dar culorile raman


     Dupa ce am terminat de "vopsit ouale" tava a intrat in mainile Anamariei pentru o activitate senzoriala care i-a placut enorm. Pur si simplu nu mai reuseam sa-i luam tava :).



     Noi am lipit ouale pe carton colorat sub forma unor felicitari si am decupat cu sabloane iepurasi, ghiveci cu flori si fundite pe care de asemenea le-am lipit pe carton si am obtinut niste carduri pe care le-am atasat la cadourile pentru cei dragi noua.


     Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...