miercuri, 7 decembrie 2016

Padure de brazi...impodobiti

    


      Una dintre activitatile de anul acesta pentru aceasta perioada a sarbatorilor este padure de braduti impodobiti. Este o activitate cu mai multe etape, cu accent pe motricitate fina, concentrare, dar si creativitate.

     Materialele necesare sunt:

 - carton ondulat nu foarte gros (un ambalaj de la o cutie)
 - creion
 - foarfeca
 - linie
 - fasii de hartie colorata autoadeziva (am folosit noi) sau simpla
 - lipici (daca folositi hartie simpla)
 - stelute (pot fi din spuma, autoadezive sau pot fi decupate)
 - bete de frigarui si scobitori
 - un carton de oua
 - vata pentru decor (eu nu am avut si am folosit dischete demachiante)

    Etapele activitatii sunt:

1. M-am folosit de linie si creion si am trasat braduti de diferite marimi pe carton.



2. Am decupat bradutii.



3. Am taiat fasii de hartie colorata autoadeziva.

4. Am pregatit tava pntru copii.



5. Radu a trebuit sa dezlipeasca el fasiile de hartie (excelent exercitiu pentru motricitatea fina, coordonarea mana-ochi si rabdare), iar Anei i le-am dezlipit eu.



6. Au decorat bradutii cu fasiile cum au vrut ei apoi au lipit stelutele in varf.



7. Cartonul de oua l-am decorat cu dischete demachiante (cred ca ar fi iesit mai frumos cu vata, dar asta e) pentru a imita zapada.

8. Am infipt bete de frigarui/scobitori in braduti si i-am infipt in cartonul de oua.



Spor la lucru!

(Ana 3,6 ani, Radu 8,3 ani)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...