miercuri, 7 mai 2014

Paie şi sârmă pluşată

Pentru că Radu era plictisit şi nu vroiam să-l "părăsesc" în faţa televizorului la desene animate am încropit rapid un joc. L-am găsit mai demult în căutările mele prin blogosferă şi mi-am amintit la fix de el. Ideea este preluată de aici şi este super simplă.
Am avut nevoie de:
 - paie
 - sârmă pluşată
 - foarfecă

Am tăiat paiele chiar imediat sub îndoitură (se pot tăia în diferite lungimi), iar sârma pluşată în jumătate şi apoi încă o data în jumătate. Bucăţile de sârmă le-am îndoit la jumătate ca nişte unghiuri.


Nu am aruncat resturile de paie pentru că le voi folosi la un exerciţiu de motricitate fină cu Răducu.

Se introduc sârmele în paie şi start la construit. Imaginaţia este limita :).
Este o super modalitate de a-l ţine ocupat pe Radu atunci când am puţină treabă.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...