sâmbătă, 17 mai 2014

Motricitate fina: elastice pe conserva

      Dezvoltarea motricitatii fine sta la baza unor aptitudini esentiale: scriere, imbracare-dezbracare, prinderea lucrurilor. Crearea acestor aptitudini motorii fine presupune dezvoltarea muschilor mainilor si degetelor, implica coordonarea mana-ochi, forta musculara si dexteritate.

      Pentru a-l ajuta pe Radu sa fie din ce in ce mai indemanatic mi-am propus sa fac cu el multe activitati care implica muschii mainilor si degetelor, precum si coordonarea mana-ochi.

      Una din aceste activitati este punerea unor elastice pe o conserva, o activitate usoara si utila, care l-a tinut pe Radu ocupat si concentrat. Super!!!
      Face parte din genul de activitati in care ii pui la dispozitie copilului materialele necesare si pleci sa-ti faci treburile prin casa. In cazul meu nu am facut alta treaba pentru ca pitica era treaza si foarte curioasa sa vada ce face fratiorul ei.

     I-am pregatit lui Radu o cutie de conserva si o farfurie cu elastice. Trebuie sa fie neaparat ceva cilindric (poate fi si o sticla de apa), dar sa nu fie gol. I-am aratat ce trebuie sa faca si asta a fost.
     Pe pitica am asezat-o langa Radu si i-am dat un creion si o foaie de hartie, jucariile preferate in ultimul timp, numai bune de ros, respectiv, smotocit si rupt :)).

     Avand si ea o ocupatie, nu l-a deranjat pe Radu care s-a concentrat sa puna elasticele pe conserva.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...