vineri, 16 mai 2014

Joaca cu bebe: "tunelul" cu surprize

      Intr-o zi cand strangeam rufele de pe uscator, iar pitica se juca printre picioarele mele, mi-a venit brusc ideea de a-i construi un "tunel" folosind uscatorul.
      Am pus un cearceaf mai mare care sa acopere foarte bine suportul si am agatat niste sireturi, panglici si esarfe lungi de matase.
      Pitica este mare fana panglici si sireturi, iar daca mai si atarna si e vorba de tras de ele....e perfect.
      La inceput a fost reticenta, parca ii era frica sa intre, dar am incurajat-o si i-am aratat sireturile, iar de aici a inceput joaca ei.






     A stat in "tunel", a tras de sireturi si panglici pana s-a plictisit si a iesit.


     A fost o super joaca pentru Anamaria, iar pentru mine 10-15 min de aranjat haine in liniste si de facut poze :)).

(Anamaria, 11 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...