marți, 13 ianuarie 2015

Om de zapada dintr-un borcan

      

     Si pentru ca a mai nins si pe la noi, dar nu atat de mult incat sa facem un om de zapada adevarat, am zis sa facem noi unul din alte materiale. Astfel, tot cautand pe net idei ne-am oprit la acest om de zapada care este realizat dintr-un borcan si care ne-a placut la nebunie. Ideea am preluat-o de aici.

     Materiale necesare:


 - un borcan 
 - vopsea acrilica alba, neagra si portocalie
 - pensula
 - panglica
 - surubelnita

    Este super simplu de facut. Raducu a pictat borcanul. Au fost necesare cam 3 straturi pentru o acoperire buna, cu o buna uscare intre straturi.


     Apoi a pictat si capacul cu vopsea neagra.


     Dupa ce s-a uscat capacul l-am gaurit cu o surubelnita si i-am atasat o panglica pe care am fixata cu o margea in interior  sa nu iasa.



     Cu capatul pensulei Raducu a desenat ochii si gura, iar pe mine m-a rugat sa-i fac nasul :). El nu a vrut sa-i faca bulinele de la gura mai departate ca sa fie un omulet foarte zambaret. A spus ca omul lui de zapada e serios :))).


     
     A iesit o haiosenie de om de zapada  care acum sta la geam si admira peisajul fara zapada de afara :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...