duminică, 3 mai 2015

Lotiunea Gloves in a Bottle (review)

     

     Nu stiu alte mamici cum sunt, dar eu spal vase toata ziua. Ok, sa nu exageram, dar de cel putin 3 ori pe zi tot spal. Drept urmare, ale mele maini sufera foarte tare de la atacul apei dure si al detergentilor. Mai aveam putin si ma luam la intrecere cu sarpele, asa piele uscata si crapata aveam. Am incercat o multime de creme, unele mai ieftine, altele mai scumpe, toate dau rezultat pe moment, iar eu ar fi trebuit sa ma dau cu crema pe maini non-stop pentru a avea mainile hidratate.

     Am primit spre testare crema Gloves in a Bottle si a fost testata in perioada in care nici o crema din lume nu si-ar dori sa fie testata :)), fix in zilele premergatoare sarbatorii Pastelui. Se stie ca asta inseamna maini puse la treaba si spalat vase cat pentru o luna intreaga, in cazul meu.


     Am tinut crema pe blatul de la bucatarie sa o am in ochi si m-am dat cu ea la 4 ore asa cum este recomandarea. Cand o aplicam simteam ca si cum o pelicula invizibila mi-ar acoperi mainile, aceasta ramanand si dupa spalatul vaselor, lucru care nu se intampla in cazul altor creme.

      Cum functioneaza de fapt aceasta crema? 

    "Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie - intra in stratul de suprafata al pielii si ajuta la mentinerea uleiurilor naturale si a hidratarii – acesta este motivul pentru care medicii dermatologi recomanda Gloves in a Bottle ca fiind un tratament eficient impotriva pielii uscate.

     In loc sa incerce sa inlocuiasca uleiurile naturale ale pielii, Gloves in a Bottle formeaza un scut care functioneaza ca o pereche invizibila de manusi. Aceasta pereche invizibila de manusi ajuta la diminuarea pierderii uleiurilor naturale si a hidratarii, oferind posibilitatea pielii sa se vindece singura. Gloves in a Bottle ajuta stratul de suprafata al pielii sa-si mentina uleiurile naturale si hidratarea pentru a proteja straturile din profunzime, lasand o piele moale si catifelata."

     Mai multe informatii, precum si alte marturii ale persoanelor care au incercat crema gasiti aici.

     Eu am primit spre testare o sticluta din plastic de 60 ml, foarte practica si usor de purtat in geanta, cu un sistem de deschidere pe capac ce permite dozarea perfecta a cremei. 

     Am aplicat cate o picatura pe fiecare mana si am masat putin. Intra foarte repede in piele, textura este una usoara, laptoasa, nu este grasa, mainile nu le-am simtit lipicioase dupa aplicare. Piele ramane catifelata, fina si moale la atingere, cu o senzatie de protectie invizibila (doar se numeste "manusi in sticla").




     Sticluta mea este pe sfarsite asa ca urmeaza sa ma aprovizionez cu o cantitate mai mare, iar pe site se gaseste in varianta de 240 de ml si se poate achizitiona de aici. Mai sunt si alte pachete, cu cantitate dubla, tripla sau pachete gold, evident mai avantajoase la pret.

     Recomand cu drag aceasta crema, pe mine m-a ajutat foarte mult.


     

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...