sâmbătă, 16 mai 2015

Prima mea carte despre culori, Eric Carle (Cartea Copiilor)

    

     Eric Carle este recunoscut si iubit in intreaga lume pentru originalitatea ilustratiilor si designul inovativ al cartilor sale.

     A. adora cartile lui (am mai povestit aici despre "Omida mancacioasa" si aici despre "Vrei sa fii prietenul meu"?), iar atunci cand a venit vremea sa vorbim un pic mai mult despre culori m-am gandit la "Prima mea carte despre culori" tiparita de editura Cartea Copiilor.

     Cartea este astfel conceputa incat copii sa poata invata unele dintre culorile obisnuite printr-un joc simplu si amuzant: paginile sunt taiate pe jumatate, copiii fiind invitati sa gaseasca culoarea din partea de sus a fiecarei pagini, cautand printre ilustratiile din partea de jos.






     Cartea este cartonata integral, are un design deosebit, iar formatul de 13 cm x 18 cm este perfect pentru manutele copiilor.

     Anamariei ii place foarte mult sa rasfoiasca paginile, nu le asociaza inca, chiar daca i-am aratat culorile cu fiecare ocazie, se pare ca nu le asimileaza asa usor cum face cu alte informatii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...