marți, 21 octombrie 2014

Punga senzoriala cu spuma de ras

     

     Materiale:
     - spuma ras
     - colorant alimentar (optional)
     - punga cu fermoar

     Am cumparat cea mai ieftina spuma de ras pe care am gasit-o in supermarket (max. 5 lei) special pentru aceasta punga senzoriala.

     Este cea mai simpla activitate senzoriala pe care am pregatit-o pentru Anamaria. Practic am pus tot tubul de spuma intr-o punga cu fermoar, am adaugat o lingurita de colorant verde, am inchis fermoarul si gata punga.





     Anamaria s-a jucat mult timp cu ea. A smotocit-o pe toate partile pana a amestecat spuma cu colorantul. 

     Este atat de moale si delicata la atingere, o adevarata jucarie antistres pentru adulti :).

     (Anamaria, 14 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...