vineri, 10 octombrie 2014

Sticla si carligele

     Am inceput cu Anamaria si alte activitati pentru dezvoltarea motricitatii fine de inspiratie montessoriana.

     I-am pus pe o farfurie niste carlige de rufe si i-am aratat cum sa le bage in sticla.

     I-a placut activitatea, nu a ramas nici un carlig pe afara :)).

     Dupa ce a bagat cateva s-a oprit sa studieze sticla, sa vada unde se duc carligele, apoi si-a continuat treaba. A terminat cu carligele si am vazut-o dornica de a continua activitatea asa ca i-am adus si cutia in care pastrez capace si alte lucrusoare marunte, iar ea a continuat cu umplerea sticlei.






     A fost foarte rabdatoare si concentrata, asa cum eu sper sa fie mereu :))

   (Anamaria, 14 luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...