duminică, 19 octombrie 2014

Santa Sticker & Colouring Book (Editura Usborne)

     Mai este atat de putin pana la Craciun si am inceput deja sa caut carti specifice pentru a ne imbogati colectia :). Nu avem cine stie ce colectie, doar 3 carti despre care am povestit deja si anume: Costumul lui Mos CraciunMos Craciun si lumea sa fermecata si Povestiri de Craciun.
     Prima carte de sezon pe care o tin ascunsa pana in apropierea Craciunului pentru a ma bucura de ea impreuna cu Raducu si a intra in atmosfera specifica este Santa Sticker & Colouring Book de la Editura Usborne, in posesia careia am intrat datorita Adinei de la Citeste cu mine.


     Am prins momentul cand Raducu era la scoala si am luat cartea la studiat pentru a o putea recomanda in timp util si altor mamici in cautare de idei frumoase pentru copilasi. M-am apucat de pozat si mai-mai ca-mi venea sa lipesc si eu cateva stickere.



     Cartea este specifica editurii Usborne: hartie calitate superioara, ilustratii minunate si peste 250 de stickere cu care Raducu sa-si exerseze motricitatea fina :) si imaginatia. Cartea are 32 de pagini dintre care 16 pagini care abia asteapta sa fie umplute cu stickerele de la mijlocul cartii si 16 pagini care abia asteapta ca varfurile ascutite ale creioanelor colorate sa le gadile :)))). 
     Ce poeta m-am facut :)))

     Atelierul lui Mos Craciun are nevoie urgenta de elfii cei harnici (Busy workshop), celebra sanie ii asteapta pe Mos si pe reni (Time for takeoff), renii trebuie asezati sa traga sania Mosului catre casele copiilor (Among the stars), etc. Paginile de colorat sunt si ele foarte frumoase si pe langa colorat mai trebuie lipite si niste stickere. Toate acestea vor fi deliciul lui Radu, care inca viseaza la Mosul (eu sper sa viseze cat mai mult, face parte din magia copilariei). Avand cartea pe masa sunt nerabdatoare sa vina Craciunul doar de dragul povestilor si activitatilor pe care o sa le facem in acea perioada, sper eu cat mai multe.








     Este o super carte de activitati pe care o recomand si care o puteti achizitiona de la Adina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...