miercuri, 15 ianuarie 2014

9. Hansel şi Gretel

Continui să prezint cărţile pe care le citesc copiilor (până la 1000 mai am o groază, iar Radu mă pune să-i citesc aceeaşi carte de mai multe ori). Cred ca mi-am pus un target prea mare, dar tot sunt curioasă câte voi reuşi să citesc. Acum citim din cărţile găsite pe blogul http://cartilecopilarieimele.blogspot.ro, unde chiar am găsit majoritatea cărţilor copilăriei mele.
Zilele trecute am recitit, a nu ştiu câta oară, Hansel şi Gretel. O avem printată de pe blog, editura Ion Creangă, 1989, ilustraţii Adriana Mihăilescu şi ne place la amândoi foarte mult. O mai avem şi într-o ediţie mai nouă, mult mai arătoasă, dar noi o citim pe aceasta. Ne place mai mult :))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...