sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Borcanul cu economii

În fiecare an îmi propun să economisesc, dar nu-mi iese deloc. Anul acesta, pe lângă lista de dorinţe şi  lucruri de făcut mi-am propus să economisesc nişte bănuţi. 
Totul este foarte simplu. Am avut nevoie de un borcan mărişor, o foaie excell care se poate descărca de aici, personalizată pentru nevoile mele, pe care am printat-o şi lipit-o pe borcan. 
Ideea este următoarea: pe parcursul a 52 de săptămâni puneţi în borcan suma corespunzătoare săptămânii (în prima săptămână pun 1 leu, în a 2-a săptămână pun 2 lei, etc.). La sfârşitul celor 52 de săptămâni voi avea în borcan 1378 lei. Nu sunt foarte mulţi bani, dar suficienţi pentru a-mi cumpăra hăinuţe, ceva pentru copii sau ceva pentru casă.
Sau, se poate alege o altă sumă pe săptămână: un dolar, un euro, 2 lei etc. Foaia de excell se poate personaliza în funcţie de fiecare. Eu am ales varianta cu un leu pentru că mi se pare cea mai aceesibilă. 
De asemenea, se poate începe cu sumele mari. În primă săptămână se pot pune în borcan 52 de lei, în a 2-a săptămână 51 de lei, etc.




2 comentarii:

  1. Mutumim de idee Roxy, o incercam si noi !!! Felicitari pentru blog, este minunat ce poti face.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...