marți, 1 aprilie 2014

Ciclul de viaţă al fluturelui

Fiind primăvară, nu lipsesc discuţiile despre insecte şi ne-am reamintit despre ciclul vieţii unui fluturaş. Dar, fiindcă Răducu este mai mare, am introdus un nou cuvânt: "metamorfoza" fluturelui, respectiv trecerea prin cele 4 faze, de la ou la fluture adult.
Şi pentru că în lecţia noastră trebuia să avem cât mai multe tipuri de activităţi, am făcut şi un panou despre metamorfoză. Am printat totul de aici în varianta color.
Răducu le-a decupat şi apoi le-am lipit pe o pagină de calendar (reciclată).







Pe măsură ce lipeam imaginile i-am citit lui Radu despre metamorfoza fluturelui dintr-un articol foarte cuprinzător şi accesibil pentru vârsta lui, pe care l-am găsit aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...