miercuri, 2 aprilie 2014

Litera B de la Butterfly

Ne plac insectele şi ne ocupăm mult de ele în anotimpul primăvara. Astfel, din această categorie am realizat împreună cu Răducu un fluturaş cu aripioare sub forma literei B (de la butterfly).
Am printat şablonul de aici folosind hârtie colorată galbenă pentru aripioare.


Am avut nevoie de:
 - culori
 - foarfecă
 - lipici
 - hârtie
 - imprimantă
 - buline autoadezive (opţional)

1. Răducu a colorat părţile corpului fluturaşului.


2. Apoi a decupat literele şi părţile corpului fluturaşului.



3. Am asamblat fluturaşul:



4. Şi pentru că era prea simplu mi-a venit ideea să-l decorăm cu buline autoadezive (dezvoltăm şi motricitatea fină în acelaşi timp).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...