joi, 10 aprilie 2014

Sticky Egg (Oul lipicios)

Am inceput activitatile pentru sarbatoarea Pastelui.
Avem multe planuri, dar timpul nu prea ne ajuta. Dupa gradinita, putina joaca pe afara, mancat si, poate, odihnit putin (astea pe langa faptul ca si bebitza are doleantele ei, mai ales ca ne ies ceva dintisori si suntem tareeee suparata), nu prea ne mai ramane timp sa punem in aplicare tot ce ne-am propus.
Dar vom vedea ce vom reusi, mai ales ca urmeaza si vacanta.
Raducu a avut si un invitat la aceste activitati (probabil ca si la urmatoarele, in functie de cum ne sincronizam programul): prietenul si vecinul lui de apartament Matei. Pentru ca sunt innebuniti sa se joace impreuna ne-am gandit ca poate le va placea sa faca si activitati impreuna. Si le-a placut. Au fost foarte cuminti, cooperanti si curiosi.
Au avut trei activitati: au colorat, au snuruit si au decorat un ou de Paşte lipicios :)) (asta a fost preferata lor).


Radu a trebuit sa coloreze floarea pe care o va snurui ulterior, apoi a terminat cu Matei desenul de Paste.


Au colorat in culorile curcubeului :)). Mi-au spus ca asa vor ei si sa nu ma bag :)). Nu m-am bagat, i-am lasat singuri pentru ca bebitza vroia sa doarma, iar ei au colorat foarte frumos, parerea mea :))


Au si snuruit putin pentru a mai exersa la capitolul indemanare. Iepurasul l-am printat de aici pe carton colorat si l-am gaurit.


In timp ce ei snuruiau le-am pregatit oul lipicios (ideea am preluat-o de aici). Erau atat de curiosi incat ma mir ca mai nimereau gaurile la snuruit :)).
Cu o zi inainte eu am decupat 2 oua mari dintr-o hartie autoadezivă. Am lipit apoi cu banda (banda zugravului care se dezlipeste usor) cele 2 oua cu partea adeziva in exterior. Le-am pus pe farfurioare bete de urechi, bete colorate, pom-pom, betisoare de plastic subtiri, bucati de paie, forme din spuma, etc.

I-am invitat sa decoreze ouale cum vor ei, fara sa le impun un model anume. Poate in zilele urmatoare vom face si modele, pentru ca decoratiunile se dezlipesc si pot fi rearanjate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...