sâmbătă, 12 aprilie 2014

Felicitari de Paste

Azi, Raducu si prietenul lui, Matei, au avut activitati de creatie: au facut felicitari pentru Paste. Am facut 3 modele usoare pentru inceput urmand sa complicam un pic lucrurile in zilele urmatoare :)).
Am scos toate materialele si ne-am apucat de creat. Am avut nevoie de :
 - carton colorat
 - hartie colorata
 - lipici
 - foarfeca simpla si cu model
 - panglici (optional)
 - sabloane cu tematica de Paste
Pe cartonul colorat baietii au lipit bucati de hartie colorata taiata cu foarfeca cu model.
A urmat oul decupat din hartie colorata cu ajutorul unui sablon pe care-l puteti descarca de aici.



Copiii au decorat ouale folosind tempera si un creion cu partea unde are guma.



Au mai folosit si tempera si bucati mici de burete


La ultimul model de felicitare am folosit un sablon de ou spart pe care copiii l-au decupat. Se poate face foarte usor si fara sablon. Am desenat si doi pui mici pe care i/am decupat.



 Felicitarea arata cam asa:


 Spor la facut felicitari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...