sâmbătă, 26 iulie 2014

Ce mai papa bebe: spanac cu cartofi copti

     Bebica mea cea mofturoasa nu papa decat cu muzica. Daca are muzica...papa aproape orice. Fara muzica papa doar piureurile de fructe :).

    Incerc diferite combinatii de legume si fac in special mancarici care se pot congela. Astfel am posibilitatea sa nu-i dau doua zile la rand aceeasi mancare.

     Am incercat mai demult o mancarica de spanac cu cartofi copti, recomandata de la 9 luni.

     Ingrediente:

     - 2 cartofi medii
     - 9-10 cuburi de spanac congelat
     - 100 ml lapte
     - 4 lingurite iaurt

     Mod de preparare:

     - cartofii se spala si se pun la cuptor pana se rumenesc
     - in paralel se fierbe spanacul in putin lapte


     - se mixeaza apoi cartofii, laptele si spanacul


      - la servire am adaugat niste iaurt


Simplu si foarte gustos. Eu ii dau aceasta papica la cina pentru ca este usoara.
Bebica a acceptat foarte bine aceasta papica, mai ales daca l-a avut si pe Smiley pe fundal :)).

Pofta buna bebe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...