sâmbătă, 19 iulie 2014

Cutia cu sireturi

      O super activitate pentru bebelusi si copii mici. 


     Anamariei, ca de altfel tuturor bebelusilor cred, ii place sa traga de diverse lucruri: servetelele din cutie le-a scos rapid, la fel si materialele din cutia cu materiale

     Am cautat idei pentru astfel de activitati si am dat peste acest blog si cutia lor cu panglici :)).

      Materiale:
      - o cutie de pantofi
      - panglici, sireturi sau sarma plusata de diferite lungimi si culori
      - scotch
      - o surubelnita pentru gaurit cutia




     Cum se face:
     1. Am gaurit cutia pe toate partile in functie de numarul de panglici/sireturi pregatit
     2. Am introdus panglica prin 2 gauri si am innodat-o la capete (noduri mai mari sa nu iasa)
     3. Am lipit capacul de cutie cu scotch.

     Este bine ca panglicile sa nu fie foarte lungi astfel incat atunci cand bebe trage de un capat sa poata vedea cum dispare panglica de la celalalt capat.






     Beneficiile acestei jucarii:

 - deprinderea notiunii de cauza-efect (daca trage de un capat se scurteaza la celalalt capat)
 - stimulare senzoriala datorita diferitelor texturi folosite
 - antrenarea motricitatii fine
 - coordonarea mana-ochi

     Anamariei i-a placut foarte mult aceasta jucarie. A tras de toate sireturile si a intors cutia pe toate partile, apoi a inceput sa o traga dupa ea prin casa :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...