sâmbătă, 12 iulie 2014

Sensory bag cu polistiren

     Una dintre cele mai importante aptitudini care trebuie dezvoltata la copiii mici este motricitatea fina. O punga senzoriala simpla este ideala pentru aceasta activitate.
  
     Materiale necesare:
     - o bucata polistiren
     - gel de par
     - o punga cu fermoar pentru congelator

     M-am apucat impreuna cu Raducu sa maruntim cat mai fin polistirenul (si asta o foarte buna activitate de motricitate fina) avand grija sa nu-l insiram totusi in toata casa.

     Cand am avut 2 palme pline de polistiren maruntit l-am pus in punga, am turnat gel de par si am amestecat foarte bine pana cand toate bilutele au fost acoperite cu gel. Am sigilat punga (aditional cu banda adeziva pentru a evita accidentele) si gata punguta.





     Este  o jucarie super de explorat pentru bebelusi. Anamaria a mototolit-o si a intors-o pe toate partile. Si-o punea si pe fata si incerca sa se joace cucu-bau cu mine :)).

     I-am facut o punga si lui Radu, dar el a folosit-o la activitati de scriere. A exersat alfabetul scriind literele cu un betisor pe punga. A fost foarte fericit ca a avut si el punga lui.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...