joi, 10 iulie 2014

Experiment cu apa "mergatoare"

     Raducu ma tot intreaba cand mai facem experimente asa ca am luat internetul la "puricat". Am gasit pe Pinterest un experiment haios si interesant numit Walking water, asemanator cu experimentul facut de noi mai demult aici.

     Am avut nevoie de 4 pahare transparente, colorant alimentar (Raducu a vrut rosu si albastru), un prosop de bucatarie si un suport pe care sa ridic 2 dintre pahare.


     Am umplut 2 pahare cu apa si am turnat colorantul. Le-am asezat pe suport pentru a fi mai la inaltime decat celelalte pahare. Am rupt 2 fasii din prosop si le-am introdus in paharele de sus (preferabil pana la fund pentru a se scurge toata apa) si in paharele de jos.


     Am asteptat putin, hartia a inceput sa se umezeasca.

     Conversatie cu Raducu:
     - ce crezi ca se va intampla?
     - o sa curga apa colorata in paharul de jos

     - pe unde?
     - prin hartie

     - de ce?
     - pentru ca apa e mai sus :))

Apa s-a scurs in paharele de jos. S-ar fi scurs toata daca introduceam prosopul pana la fundul paharului si daca aveam mai multa rabdare :)).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...