luni, 3 noiembrie 2014

Culori si carlige de rufe

     Intr-o zi mandra mea cea mica a vrut sa ma ajute sa iau rufele de pe uscator si tragea de ele. Asa mi-a venit ideea sa o invat sa puna carligele pe sarma, cum sa apese pe ele, sa le prinda, dar si sa le scoata.

     Nu pot spune ca am avut mare succes. Este destul de mica (14 luni) si nu are puterea sa stranga bine carligul si chiar daca il strangea nu putea sa-si coordoneze bine manuta si sa-l prinda pe sarma. I-am pus eu mai multe carlige si am inceput sa-i prezint culorile, le aranjam pe culori, le puneam, le scoteam, o ajutam si pe ea sa le puna, etc.

     Oricum, per total i-a placut sa puna si sa scoata carlige, sa le plimbe pe sarma si vom mai relua aceasta activitate cand va mai creste putin, probabil pe la 16-18 luni.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...