duminică, 30 noiembrie 2014

Felicitari de Craciun

     Pe ultima suta de metri am hotarat sa participam si noi la concursul de realizare a unei felicitari de Craciun de pe blogul Stilul meu de viata. Bineinteles ca nu ne-am putut opri la una singura, odata intinse toate materialele, asa ca am facut 3 felicitari. Atat a avut chef printisorul. E bine zic eu pentru un baiat :). M-am uitat de dimineata pe Pinterest ca sa-mi fac o idee si m-am hotarat la niste modele usoare, pe care sa le poata face el singurel, sa fie mandru de treaba lui si sa le daruiasca cu drag de sarbatori.

     Am scos toate materiale care se pretau la aceasta activitate si ne-am apucat de treaba:


     1) Felicitare globulete care atarna


     Materiale necesare:
      - carton colorat
      - nasturi colorati
      - lipici
      - o carioca

     Raducu a lipit nasturii pe felicitare si apoi a tras linii cu carioca, a facut si fundite si arata ca niste globulete care atarna. A scris mami o urare si gata felicitarea.





     2) Ghirlanda cu luminite prin metoda fingerprint


     Materiale necesare:
      - carton colorat
      - tempera
      - o carioca
     
     Mami a desenat ghirlanda cu o carioca si a insemnat locurile unde trebuiau asezate beculetele. Raducu a facut beculetele cu degetelul, mami a scris urarea si a iesit o felicitare frumoasa. Este a 2-a in preferintele lui Radu.



     3) Felicitare decorata din fetru


     Materiale necesare:
     - carton colorat
     - fetru de diferite culori
     - foarfeca
     - ceva pentru decorat bradutul (nasturi, sclipici, margele, etc)
      - ceva pentru lipit bucatile de fetru (glue gun sau scotch dublu adeziv)

     Aceasta este preferata lui Radu, sclipicioasa cum ii place lui. I-am decupat bucatile de fetru pentru ca nu reusea deloc sa-l taie. L-a lipit pe felicitare si apoi l-a decorat cum a vrut el. Era tare nerabdator sa foloseasca lipiciul cu sclipici asa ca l-am lasat sa-si faca de cap :).



      Si o mica filmare din timpul lucrului:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...