marți, 4 noiembrie 2014

Pista de masini homemade :)

     Intr-o zi al meu copil mai mare a vazut pe Disney Chanel emisiunea Art Attack in care se construia o frumoasa pista de masini. De atunci eu si tati nu am mai avut liniste pana nu a avut si Raducu o astfel de pista.

     Este vorba despre aceasta pista:


     Eu am inceput creatia si apoi l-am insarcinat pe tati cu aceasta activitate pentru ca este mai priceput la creatii 3D si este o tema specifica baietilor :).

     Am desenat pista pe un carton la fel ca in filmulet, Raducu a decupat-o si de aici s-a ocupat tati. Radu s-a invartit tot timpul pe langa tati si l-a ajutat cu ce a putut si el 



     Cu ajutorul unor cutii goale de medicamente si suluri de carton de la hartia igienica si prosoape de bucatarie, niste ziare, culori, pensule si aracet a iesit aceasta pista homemade (noi ii spunem pista de la circ pentru ca Radu a vrut sa fie fooooarte colorata:))):



     Cateva imagini din timpul lucrarii :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...