sâmbătă, 22 noiembrie 2014

First Sticker Book Christmas Market (editura Usborne)

     

     Chiar se apropie sarbatorile de iarna. Sper sa avem si noi parte de un oras impodobit cu muuulte luminite, un orasel al copiilor si mai sper eu, multa zapada, asa cum era in vremea copilariei mele (in alta zona e drept). Am impresia ca in cativa ani ai mei copii nu vor mai avea parte de zapada pentru ca nu ninge deloc in zona asta. Oricum eu imi doresc sarbatori "inzapezite".
     Vom vedea ce va fi, dar noi incepem sa ne pregatim deja cu ce putem. Am primit de la Adina - Citeste cu mine o carte cu activitati de la editura Usborne pentru a incepe joaca si a pasi in spiritul sarbatorilor de iarna.

     Cartea este foarte frumoasa, asa cum sunt de regula cartile acestei edituri, calitate ireprosabila, 16 pagini lucioase care asteapta sa fie impodobite cu cele 250 de stickere de catre copilasi, asa cum vor ei, pentru a reda atmosfera sarbatorilor de iarna. Radu asta a facut cateva zile si i-a placut. Noi am mai avut genul acesta de carti cu activitati de la editura Usborne si ne plac foarte mult (Monster Activity Pack si Prehistoric Activity Pack) si mai avem una care sta ascunsa de ochii curiosi ai copilului pana in luna decembrie, Santa Sticker & Colouring Book).

     Astfel, trebuie creata imaginea Targului de Craciun cu patinoarul, caruselele si chioscurile cu bunatati, trebuie impodobiti brazii cu ghirlande, coronite, clopotei si stelute, chioscul vanzatorului de jucarii este neincapator cand trebuie asezate jucariile.





     Paginile cu stickerele se afla la mijlocul cartii si pot fi desprinse cu usurinta de copii fara a fi afectata cartea.


     Patinoarul vuieste de veselia copilasilor care aluneca pe gheata, iar bucuria lor este auzita si de norii care dau drumul sa curga fulgilor de nea.


     Cumparatorii din targ sunt ademeniti de gustarile si dulciurile delicioase, iar bauturile calde ii fac sa ia o pauza.


     Bineinteles, nu este targ de Craciun fara Mos Craciun. Ii mai trebuie doar un ren si niste cadouri si imediat locul se umple de copilasii dornici sa-i stea in poala in acordurile colindatorilor.



     Si iata un scurt filmulet cu al meu copil decorand caruselul "asa cum a vazut el in satul de vacanta" :)):



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...