joi, 6 noiembrie 2014

Mini topogan :))

     Aveam nevoie de o jumatate de ora in care trebuia sa fac mancarica, iar pe Anamaria cuprinsese brusc dorul de mami in sensul ca voia numai in brate. In mod normal as fi luat-o in brate si i-as fi aratat ce fac acolo, dar acum era alta situatie si nu ma puteam descurca cu ea in brate. Asa ca mi-a venit ideea sa-i fac ceva ca sa-i distrag atentia macar 10 minute.

     Si pentru ca tocmai ce postasem topoganul nostru din vara (aici) am zis sa fac unul rapid in bucatarie ca s-o tin ocupata pe mandra. 

     Am luat repede un sul de la prosop de bucatarie, scotch-ul si cutia cu pom-poms si in 2 minute a fost gata jucaria. Si ce credeti? Mi-am terminat treaba linistita si cu bebita ocupata in mod placut si educativ :).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...