miercuri, 19 noiembrie 2014

Zana dintisorului - o calatorie magica

     Imediat ce Raducu m-a anuntat ca i se misca un dinte am si comandat cartea Zana dintisorului, scrisa si ilustrata superb de Shirley Barber, de la editura Flamingo GD. Am aflat de aceasta carte de pe blogul Mic atelier de creatie unde puteti gasi sute de articole foarte interesante. Am vazut acolo prezentarea ei si mi-am spus ca aceasta carte trebuie sa o am si eu.

     Este o carte superba mai ales pentru o fetita care apreciaza mai mult povestile cu zane si ilustratiile, dar si lui Raducu i-a placut. Nu se da el in vant dupa zane si printese, iar ilustratiile nu l-au dat pe spate cum m-au dat pe mine :) (si sper eu si pe Anamaria cand o sa mai creasca), dar povestea i-a placut foarte mult.

     Am cumparat cartea si am tinut-o ascunsa pana in ziua fericitului eveniment, iar seara la culcare i-am citit-o. Dupa ce am terminat-o m-a intrebat: "Mami, cartea asta o citim doar cand imi cad dintisorii? pentru ca dureaza foooooaaarte mult (pana ii va cadea urmatorul dintisor), iar eu vreau sa o citim in fiecare seara pana ma plictisesc de ea" :). Ce era sa mai zic? Sincera sa fie chiar ma gandisem sa fie o carte doar la respectivele "evenimente" asa cum citim cartile destinate Craciunului, dar am renuntat la idee si am citit-o cam o saptamana pana s-a plictisit printul :).

     Cartea are coperti cartonate, iar ilustratiile sunt SPLENDIDE. Calatoria celor doi frati Tom si Holly in Tinutul norilor te absoarbe in totalitate, mic sau mare. Totul incepe cand dintisorul lui Tom a acazut, el l-a pus in buzunar, dar apoi l-a pierdut. Asa ca s-a dus la culcare trist si dezamagit. Dar Zana dintisorului l-a vizitat si l-a rugat sa caute dintisorul care este FOARTE IMPORTANT, iar cand il va gasi, el si surioara lui vor merge in vizita in Tinutul norilor pentru a vedea ce se intampla cu dintisorii lor de lapte.







     Toate paginile sunt pline de culoare, de flori, spiridusi, porumbei si bineinteles, de stele stralucitoare, care au luat viata din dintisorii copiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...