sâmbătă, 14 martie 2015

Ghirlanda cu flori

   

     Am avut de lucru cu al meu copil: am mai facut o ghirlanda, de data asta cu flori colorate. Si aceasta, la fel ca si ghirlanda cu narcise, a ajuns la scoala, pentru a decora clasa lui Raducu.

     Materialele necesare:

 - hartie colorata
 - creion
 - foarfeca
 - lipici si/sau pistol de lipit


     Eu am facut un sablon pe care l-am folosit cand am decupat florile pentru ca mi-era greu sa stau mereu sa estimez ce fel de flori imi trebuie, dar se pot desena foarte usor si fara sablon.


     Am desenat florile necesare, iar Raducu s-a ocupat cu decupatul.


     Asa aratau floricelele noastre inainte de a fi montate:


     Eu le-am lipit mai intai individual in forma de palnie, iar apoi le-am combinat si le-am lipit una in interiorul alteia.



     In capat am lipit un semicerc verde si gata floarea.


     Am desenat un melc pe hartie verde, iar Radu l-a decupat. Pe el am lipit florile, cu pistolul de lipit, ca sa fiu sigura ca nu se desprind.


     Gata ghirlanda noastra.



     Sursa este aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...