miercuri, 11 martie 2015

Scoici multicolore din creioane cerate

   

     Ce facem cand avem multe, multe bucati de la creioanele cerate ale copiilor nostri? Ei bine, le transformam in creioane cerate multicolore cu diferite forme, in cazul nostru, un fel de "scoici" (asa le-a denumit Radu ca eu nu stiam cum sa le zic).

     Cum am procedat:

 - Radu si-a exersat motricitatea fina cand a trebuit sa decojeasca hartia de pe toate creioanele (nu intr-o singura zi, s-ar fi plictisit teribil)

 - le-am taiat bucatele mici si le-am pus intr-o tava de briose (este ideala una de silicon cu forme gen fluturasi, inimioare, etc). Am uitat sa pozez tava cu bucatile de creioane. Ideea este ca se pot face combinatii de culori foarte frumoase.

 - tava a mers in cuptor, pe gratarul de sus, la functia grill 180 de grade, 2-3 minute, dar merge si bagata normal in cuptor pentru 15 minute

 - cand le-am scos erau in stare lichida (inca o lectie despre solid-lichid) si le-am lasat la racit






     Am obtinut niste creioane foarte haioase pe care Radu le foloseste cand are suprafete mari de umplut sau pur si simplu cand are chef de desenat, forma lor diferita de cea a  creioanelor traditionale il atrage mult :).

     S-au desprins foarte usor din tava. Chiar daca tava a ramas putin murdara pe margini, ceara s-a curatat foarte usor. Am pus tava un pic pe aragaz sa se incalzeasca si am sters ceara cu vata si spirt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...